Rad sa mladima koji imaju loš uspeh u školi

Iz perspektive sistema, neuspeh u školi se događa kada obrazovni sistem ne uspe da obezbedi pravedno i inkluzivno obrazovanje koje obogaćuje znanje učenika. Na nivou škole, neuspeh u školi može da se definiše kao nesposobnost škole da obezbedi pravedno i inkluzivno... opširnije

Ko sam ja?

Navedeni su primeri metoda koje se mogu primenjivati kao pomoć mladim judima da razumeju sopstvene potrebe, težnje i ciljeve. Razumevanje načina na koji se odnosimo prema drugima pomaže nam da uskladimo svoje ponašanje tako da te odnose učinimo pozitivnim.... opširnije

Učenje o učenju

Stilovi učenja Trajanje sesije Edukativni ciljevi identifikacija različitih stilova učenja kod učesnika; definisanje važnosti svesti o različitim stilovima učenja prilikom procesa traženja posla. Potrebni materijali Odštampani primerci Upitnika o stilovima učenja... opširnije

Lični razvoj

Ljudska bića su kompleksna i raznolika.  Da bismo postali samosvesniji treba da razumemo sebe na mnogim poljima.  Najvažnija polja samosvesti uključuju naše lične osobine, lične vrednosti, navike, emocije i psihološke potrebe koje pokreću naše ponašanje. Lični razvoj... opširnije

Preduzetništvo

Preduzetništvo ide ruku pod ruku sa inovacijama i sposobnošću stavranja novih ideja, kreiranja novih rešenja i pokretanja novih proizvoda. Najuspešniji preduzetnici nisu samo oni koji najviše rade, već oni koji su najinovativniji. Veliki inovatori ne vde svet... opširnije

Korišćenje uzora u obrazovanju

Mladi, naročito u toku adolescencije koja je najosetljiviji i najuticajniji period života, imaju potrebu za uzorima na koje će se ugledati, a to mogu biti osobe iz medija, roditelji i članovi porodice ili nastavnici. Uvođenje modela ponašanja u obrazovanje ima za cilj... opširnije

Korišćenje Interneta u obrazovanju

Internet igra važnu ulogu u životima mladih ljudi danas. Deca i mladi učestvuju u onlajn aktivnostima u učionici i izvan nje. Formalno, što znači u školi, mladi ljudi koriste Internet za pretragu informacija i pri rešavanju zadataka. Neformalno, odnosno u slobodno... opširnije

Korišćenje igara u edukaciji

Igre su uobičajeni deo života mladih osoba, bez obzira na njihov uzrast. Oni svakodnevno igraju igre preko svojih kompjutera, Interneta i pametnih telefona. Jedno od mesta gde obično nema igara jeste njihova učionica. Iako neki nastavnici koriste igre kao deo svojih... opširnije

Aktivnosti na otvorenom

Pecali smo ribu i razgovarali i plivali s vremena na vreme da oteramo pospanost. Bilo je nekako svečano splavariti niz veliku mirnu reku, ležati na leđima i gledati zvezde i nismo nikada govorili glasno i nismo se često smejali, samo bismo se tiho kikotali. Uopšte,... opširnije
  1. Mark Twain, The Adventures of Huckleberry Finn
  2. Field, S., M. Kuczera and B. Pont (2007), No More Failures: Ten Steps to Equity in Education, Education and Training Policy, OECD, Paris